مسئول برگزاری همایش پیاده روی شهرداری کرج از انتخاب برترین ها در همایش پیاده روی شهرداری کرج خبر داد.

ارسلان غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج گفت: بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت فرا رسیدن سال نو و به منظور ایجاد شادابی و نشاط بین شهروندان و تشویق مردم به پیاده روی روز جمعه با حضور حداکثری شهروندان کرجی،خبرنگاران و عکاسان برگزار شد، که در این مراسم مقرر شد که برترین های هر حوزه ای مشخص شود.

وی در ادامه افزود: در این همایش بهترین همکار خبرنگار حوزه تربیت بدنی شهرداری کرج محبوبه بابائی و بهترین خبرنگارانی که در پوشش دهی اخبار همایش با این اداره کل همکاری داشتند، محبوبه بابائی از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج و مژگان سجادی از خبرگزاری ایرنا معرفی شدند.

این مسئول اظهار داشت: همچنین در این مراسم با توجه به عکسهای واصله، سجاد رضایی از دانشجویان رشته عکاسی به عنوان بهترین عکاس معرفی شد که در این رابطه نیز عکسهای محبوبه بابائی نیز قابل تقدیر بود.

غلامی در ادامه به شادترین خانواده ای که در این همایش شرکت کرده بودند اشاره کرد و افزود: در این همایش خانواده ربیعی به عنوان شادترین خانواده کرجی در همایش پیاده روی معرفی شد.

وی فعالترین روابط عمومی های شرکت کننده در این همایش را سازمان تاکسیرانی، آتش نشانی و اتوبوسرانی معرفی کرد.

 

تمام مردم در روز همایش برنده بودند

مسئول برگزاری همایش پیاده روی شهرداری کرج با بیان اینکه در این همایش همه مردم برنده شدند، افزود: موضوع این همایش شرکت حداکثری مردم در همایش پیاده روی و برنده واقعی کسانی بودند که در کنار خانواده هایشان در این همایش شرکت داشتند.

غلامی اظهار داشت: مردم فهیم و ورزش دوست کرجی از عدم حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز دلگیر نمی شوند بلکه با کارهای شایسته ای است که تربیت بدنی شهرداری کرج انجام می دهد دلگرم می شوند.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب و تمام همکارانی که در این حوزه فعالیت و خدمت رسانی می کنند از حضور تمامی شهروندان و خبرنگاران و عکاسانی که در برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم تلاش کردند، تقدیر و تشکر داریم.

 

برگزاری همایش پیاده روی در بعد وسیعتر در اردیبهشت ماه سال آتی

این مسئول در ادامه گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد که همایش پیاده روی دیگری به عنوان اولین همایش پیاده روی در سال جدید در اردیبهشت ماه سال آتی این بار در بعد وسیعتری با حضور گسترده مردمی و مسئولان و خبرنگاران شهر کرج برگزار شود.

غلامی در پایان از تلاشهای شهردار کرج، مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج و معاون تربیت بدنی شهرداری کرج و همچنین مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در برگزاری هر چه بهتر این همایش تقدیر و تشکر کرد.

http://www.kamnanews.ir/shownews.aspx?newsid=9231